Ukrainische Märchenstunde Година казки у бібліотеці

Copyright Inna Sieriakova
    Kosten: Участь безкоштовна.
    Eintritt frei | Veranstaltungsort: Studio im 1. Stock

Ukrainische Kinder ab 6 Jahren sind herzlich zur Märchenstunde in Ukrainisch - freitags von 17.00 bis 18.30 Uhr - eingeladen. Lauscht und lest Geschichten, Märchen und Legenden, malt und gestaltet Figuren und Szenen dazu. Mit euren Kunstwerken gestalten und spielen wir die Geschichte neu.

Міська бібліотека Giesing ласкаво запрошує українських дітей на «Годину казки у бібліотеці»

По п'ятницях з 17.00 до  18.30 ми з вами будемо:

читати та слухати казки, пригоди, легенди українською мовою, малювати героїв та ілюстрації, а потім, завдяки вашим малюнкам, створюємо  та покажемо цю казку, пригоду. Буде весело та цікаво.

Для дітей 6+років.

*Проєкт створено в рамках стипендіальної програми "NUMO. Стипендіальна програма бібліотек та архівів для біженців з України", Німецької бібліотечної асоціації (dbv), фінансується за підтримки Уповноваженого Федерального уряду з питань культури та медіа на основі постанови Бундестагу Німеччини.

Deutscher Bibliotheksverband e.V., NUMO - Stipendienprogramm Bibliotheken und Archive für Geflüchtete aus der Ukraine

Gefördert von der Beauftragten der Bundesregierung für Kultur und Medien aufgrund eines Beschlusses des Deutschen Bundestages

Weitere Veranstaltungen der Reihe: Weltkinder

• Diese Veranstaltung teilen